martes, diciembre 15, 2009

Quan vaig ser President


Sóc un ex. Tothom és un ex d'alguna cosa: ex-nuvi, ex-alumne, ex-fumador, excel·lent persona o, fins i tot, un extúpid. En fi, jo vaig ser president de la Ong Vols i ara, ja no ho sóc. No m'han fet fora, he reunciat al càrrec. Tampoc ha estat fàcil, sembla que això del poder enganxa (jeje). La veritat ha estat per un tema de dedicació: ja estic en massa coses i no puc acabar d'enllestir la carrera, l'anglès, dedicar estona a la feina i com no, al Martí i la Lorena.Ara estic més alleujat, certament les coses que estimes en fan pensar en elles i jo li donava força voltes a qüestions de la ong. Les reunions, els emails a altes hores de la nit, els caps de setmana, les juntes, els articles...
En fi, vaig posar el meu granet de sorra dins de Vols i continuo ficat a dins perquè sempre queda una brasa encesa, una llavor que va creixent. Podeu saber més de VOLS a www.ongvols.org

No hay comentarios: